قوانین سایت 

کاربر گرامی،

  • وب‌ سایت نشر آویسا تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند. این وب‌ سایت ‌تمام قوانین مکتوب و یا عرفی حاكم بر کشور را محترم می‌شمارد و خود را موظف به پیروی از آنها می‌داند.

  • کاربران می توانند با ارسال پیام خصوصی به پست الکترونیکی نشر آویسا، شکایات خود را به مدیر سایت اعلام کنند. مدیر سایت موظف است در مدت حداکثر ده روز کاری شکایت وارده را بررسی کند.

  • بهره برداری و استفاده از اطلاعات این سایت با ذکر نشر آویسا به عنوان منبع و برای مقاصد مطابق با قوانین اعلام شده، مجاز می باشد و  در صورت بروز هر گونه تخلف، پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

لطفا قبل از عضویت کلیه موارد ذکر شده در این بخش را به‌ دقت مطالعه نموده و توجه فرمایید که عضویت شما، به منزله موافقت با قوانین و مقررات زیر میباشد.

 

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
نشر آویسا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت نشر آویسا به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. نشر آویسا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نشر آویسا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کتاب به اتمام رسیده، کتاب دیگری را جایگزین کند.
حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کتاب بدون اطلاع قبلی، برای نشر آویسا محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.